CE NU CITEȘTI ÎN ZIARELE LOR.

Tuesday 16 February 2016

Dată afară dintr-un Care Home din Leicestershire fiindcă a exclamat ”Oh, my God!”

O româncă susține că a fost dată afară de la un Care Home britanic unde lucra precum Care Assistant (infirmieră) pentru neverosimilul motiv că ar fi exclamat ”Oh, my God!” în prezența managerului general. Femeia, care dorește să își păstreze anonimatul, este fostă casieră la celebrul Teatru Odeon, din București, situat lângă nu mai puțin celebrul restaurant Capșa. Sosită în U.K. pentru a lucra ca infirmier pentru casele cu persoane cu dizabilități (Dementia), românca a primit training de specialitate și curs de limba engleză în Marea Britanie. Ulterior a plecat la post la un Care Home situat nu departe de orașul Leicester (East Midlands, aproximativ 165 km de Londra). "Eram în camera bolnavului", povestește ea, "îl mânuiam cu un hoist- o mică macara mobilă pentru mutarea acestor rezidenți dintr-un loc în altul, pe un bătrân. Fiind vorba de un pacient mai corpolent, la un moment dat el s-a smucit în legăturile-belt și s-a balansat în aer. M-am speriat și am exclamat în engleză ”Oh, my God!”, adică ”Oh, Doamne!”. Managerul General care era o doamnă mai severă, era în cameră și nu a fost deloc mulțumită cu asta. A doua zi, la cazare, pe când îmi beam cafeaua, am fost anunțată că acel Care Home renunță la serviciile mele. Mi-am făcut bagajele și am plecat înapoi la Leicester, unde era sediul Agenției mele. Ce puteam să fac?”. Conform presei britanice, numărul celor care își spun ”creștini” în Anglia, a scăzut dramatic în ultimii 10 ani (mai bine de 4 milioane de participanți la slujbele bisericii naționale Church of England), iar interzicerea simbolisticii religioase publice, agreată de sistem, este des invocată.

(foto MESAGER BRITANIC)

No comments: