CE NU CITEȘTI ÎN ZIARELE LOR.

Sunday 24 April 2016

Știre-premieră din țară: un președinte de partid, condamnat pentru fraudă la urna de votare- Liviu Dragnea (106 views )

Președintele PSD, Liviu Dragnea, a fost condamnat în Dosarul Referendumul la doi ani de închisoare cu suspendare și la un termen de încercare de patru ani. Este o decizie definitivă și irevocabilă a Înaltei Curți de Casație și Justiție. El a fost acuzat de procurorii DNA de folosirea influenței în scopul obținerii de foloase necuvenite.

La un semn, deschisă-i calea și se-apropie de Beci
Un domn bine, cu mustață, țoale, periuță,trenci.
-Tu ești, Dragnea?
- Da, băiete. (Cam arăți a badigard). Adu-ți șefu',

mi-s cu nervii
Și-am să f...t picioare-n gard!
Mi-a dat ăștia condamnare, doi ani lungi de Beci Domnesc

Ieri spusei că-i bag în mă-sa, azi spusei că mă căiesc.
Fulgerele adunat-au contra fulgerului care
Oltenesc fiind, săracu', făcu fâs pe o cărare
Procurori pe care lumea nu putea să-i mai încapă
A venit la mine-acasă. (Eram în porumb, la sapă)
Ca să ceară probe, acte- din cer, apă și pământ.
Doamne, mila Ta pe mine! Fost-am ieri, azi nu mai sunt!
Cât tupeu. Neobrăzare. A privi gândești că pot
Pe cei vii să-i fac eu dubli, pe cei morți să-i duc la vot?
Șef pe Teleorman fusesem, ăl mai sărac din județe,
Ridicat-am și colibe, și coteț între cotețe,
Și încurajat de soartă, eu crescut-am an de an
Și-am vrut România Mare s-o fac ca pe-un Teleorman.
Și-am vrut ca-'ntre Nistru, Tisa, Prut, Carpați, Deltă și Mare
Să răsară mândru Dragnea-'n Țara Prazului-Răsare!
Cer prea mult, dragă băiete? (Fața ta de badigard

Mă irită bag de seamă, și-am să f...t picioare-n gard).
- O, tu nici gândești, nea Liviu, câți prin Beci ei a mai fost
Magistrați, Șefi și Miniștri, c-a vrut lux și bani, și-un rost,
Tot ce stă în umbra șpăgii, inocenți și sfinți se-adună
Să dea piepți cu DNA-ul ridicat de-o doamnă brună
Cum îi zice? A, Codruța! Kovesi! Fată de treabă
Furi un ou și stai de veghe. Furi un bou, îți iei o labă.
De la DNA, firește. De știam că-mi vii la Beci,
Te primeam mai cu talente, cu țuici și măsline seci.
Vine Șefu', chiar acuma! Dă-mi mandatul să-l citesc!
Mda, ți-a dat cu suspendare. Suspendat rămâi pe veci.


sursa foto: psd.ro

No comments: